Avek Bloga

Avek Bloga
Za wklejenie do swojego bloga 3 komenty !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

środa, 29 września 2010

wywiad

Siemanko! :)
Tu LadyCullen13
Oto obiecany wywiad ze zwyciężczynia konkyrsu na najładniejsza klubowczkę b.cullen1200:

LadyCullen13:Co skłoniło cię do założenia konta na Stardoll? b.cullen1200:Hmm No więc... Spodobała mi się możliwość, przebierania i kupowania, rzeczy dla swojej lalki , czyli Medoll. O Stardoll dowiedziałam się dzięki mojej przyjaciółce Hani, czyli na Stardoll missainah.LC13: Czym inspirujesz się ubirając swoją lalkę?b.c1200:.Czasem zaglądam na konto AliceCullen_6 i jak coś mi sie podoba u niej to kupuje coś podobnego lub nawet takiego samego i dobieram jakieś fajne dodatki, czasem ubieram moją lalkę np. jak Ewa Farna.LC13: Czy masz jakiś wzór do naśladowania na Stardoll czy raczej stawiasz na swoją wyobraźnie?b.c1200:Jak już mówiłam czasem ubieram sie jak AliceCullen_6 ale tylko CZASEM większość moich ubrań jest poprostu dobrana i wychdzi fajna kompzycja.
AliceCullen_6 to moja stardollowa idolka!
LC13:Jak nazwałabyś swój styl (ubrania i apartament)?b.c1200:Niezastanawiałam się nad nazwą dla mojego stylu ubioru i apartamentu; to jest raczej poprostu : Mój Styl!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz