Avek Bloga

Avek Bloga
Za wklejenie do swojego bloga 3 komenty !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

środa, 22 grudnia 2010

Czy tylko mnie coś obchodzi ten blog ?

Hej tu Nati ...znowu .
....
 Wszystko zaczęło się od tego ,że Pala (kinga_emo)  założyła bloga o stardoll w ,którym miała pisać jedyna .
Ale postanowiła ,że fajnie by było gdybym i ja (Nati981)  z nią pisała ...tak właśnie się stało .
Pisałyśmy codziennie po parę notek a blog rozwijał się w rewelacyjnym tempie .
Zrobiłyśmy sobie reklamę u Mimi co dodatkowo przyniosło nam obserwatorów .
W wakacje Paula wyjechała do Ameryki a ja dobrze zajęłam się blogiem ,zapewniając że jak moja przyjaciółka wróci to znów będzie pisała .
Po powrocie było inaczej ...Rzeczywiście napisała kilka notek ,ale później założyła własnego bloga tylko o sobie .
Mówiła ,że nigdy nie opuści tego bloga . ;(
Lecz nie dotrzymała obietnicy .
Prawie nic kompletnie nie pisała . Ja też założyłam bloga ,ale jakoś przetrwałam i chciałam ocalić nasz "Stardollowy Świat" .
Uznałyśmy ,że potrzebujemy wspólniczki .Kogoś kto będzie i pisał z nami .
W tym czasie po "stardollowemu" kolegowałam się z niejaką  LadyCullen13 .
Idealnie się nadawała a ponieważ zgodziła się o współpracę było z początku bardzo fajnie .
Ale po czasie tylko ja pisałam na blogu .Tylko ja zamartwiałam się ,żeby go nie stracić ,ale nawet przy najbardziej pracochłonnych notkach nikt nie komentował.
Nie dziwię wam się . Po co taki pusty i nie rozwinięty blog ?
Dziewczyny ogarnijcie się chyba , że to już koniec !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz