Avek Bloga

Avek Bloga
Za wklejenie do swojego bloga 3 komenty !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

niedziela, 3 października 2010

Radocha xD

Hejka !
Tu Nati .
Wczoraj (02.10.10) miałam urodzinki !
Postanowiłam że doładuję sobie konto na stardoll i tak zrobiłam .
Teraz mam radochę bo wykupiłam pół "sunny bunny" i jeszcze trochę innych rzeczy .
Apeluję że mam troszkę moich projektów i parę innych ubranek ,które mi się po prostu już znudziły ;D
Sprzedam bluzkę ze sklepu antidote (już tego sklepu nie ma , bluzka z edycji limitowanej) i sprzedam ją za 200 sd.
Wiem drogo ,ale nie widziałam jeszcze ani raz tej tuniki w starbazar więc opłaca się .
To chyba tyle ...zapraszam Nati981

1 komentarz:

  1. zrobisz mi metamorfoze mojej doll?
    jak zrobisz pisz na moje gg 13943197

    OdpowiedzUsuń