Avek Bloga

Avek Bloga
Za wklejenie do swojego bloga 3 komenty !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

czwartek, 14 października 2010

Wybory Top Model - Stardoll

Hej..
Tym razem tu Pala ^^
Sory że dawno nie pisałam , ale pogrążyłam się w pisaniu mojego 2 bloga

A więc tak :

Ogłaszamy wielki konkurs na Top Model Stardoll. !

Zgłaszajcie sie w komentarzach !

Wybierzemy pare lalek (w zależności ile osób się zgłosi)
Prawdopodobnie wyróżnimy 10 MeDoll
Ale wybierzemy tylko 3 pierwsze miejsca !

1 miejsce dostanie prezęt...otrzyma "korone " i bedzie miało reklame na blogu

WARTO SIĘ ZGŁASZAĆ !

Zgłosicie się tylko a my ocenimy wasz strój i wygląd !

W jury bądą

-Ja (Kinga_Emo)
-Nati981
-I prawdopodobnie LadyCullen13


To korona za 1 miejsce :





To korona za 2 miejsce :




A to za 3 miejsce :


Uwaga !
Zgłaszać się tutaj w komentarzach !
Wystarczy wpisać : zgłaszam się i podać swój nick stardoll .

17 komentarzy:

  1. zg. się ;)

    Miley_Cyrus_777

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszma się marka7

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się!
    Kelsi425

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    tusia_stardoll

    Ps.choć i tak nie wygram,to mam szacunek i podziw do jednego z jurorów nati981=)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się Miss-Muszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :D Zgłaszam się . MissMiley9821

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie

    olusia_130
    -nie lepiej zrobić etapy?

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się natala1121

    OdpowiedzUsuń